miércoles, 7 de julio de 2010

QUI ÉS EL BOIRÓS?

Us preguntareu:qui es el Boirós?


És un gat que tenim a casa del color de la boira, i que, quan ens el vam trobar, tenia la cua tallada.



Ja escriuré mès entrades sobre ell, i fotos.

BENVINGUTS!!!!!!!!!!!!!!!!

SALUTACIONS!!!!!!!!!

Avui inaguro aquest blog (la Laura Sagués m'ha ajudat). Espero que a tots us agradi, i, us aviso que potser la majoria de les entrades seran del Boirós.
BENVINGUTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!