miércoles, 7 de julio de 2010

BENVINGUTS!!!!!!!!!!!!!!!!

SALUTACIONS!!!!!!!!!

Avui inaguro aquest blog (la Laura Sagués m'ha ajudat). Espero que a tots us agradi, i, us aviso que potser la majoria de les entrades seran del Boirós.
BENVINGUTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


6 comentarios:

  1. Hola Roser,espero que aquest blog sigui un bon projecte per a tu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    adeu Laura

    ResponderEliminar
  2. Hola Roser!!!

    Quin bloc més guapo!!! Ara a omplir-lo molt. Vinga noia molt bones vacances i ja aniré passant per aquí.
    Ànims i endavant!!!!
    PD: Espero que treballis una miqueta cada dia, je, je, je,...

    ResponderEliminar
  3. Hola Roser!

    M'agrada molt el teu bloc!!! Ja tinc ganes de llegir els teus escrits. Segur que enssorprendràs cada dia. Vinga!!!

    ResponderEliminar
  4. ualaaaaaaaa Roser la laura em va dir k t'avies fet un blog i quan le mirat me quedat alucinada es super intrigos i tinc moltes ganes de k escriguis lles istories k escrius!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  5. Hola!!

    acavo de vindra de Cunit per comprar els llibres i he vist
    que tas fet aquest blog i un correo no??

    ficai entrades maquisimes i ja veuras com et quedara molt bé!!

    ResponderEliminar
  6. una cosa es que la Roser no fica gaires entrades per que no te internet

    ResponderEliminar